Morgen het echte werk - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van arno van helvert - WaarBenJij.nu Morgen het echte werk - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van arno van helvert - WaarBenJij.nu

Morgen het echte werk

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

02 Juni 2014 | Oostenrijk, Bludenz

Vanochtend eerst boodschappen daar na wat ik te veel heb met de post naar huis gestuurd en dan richting albrechtpas .onderweg en rustige dag gehad . 75 km gefietst en op advies morgen pas de col op zodat We er morgen de hele dag over kunnen doen. Dan weten We ook of We er genoeg voor getreend hebben. We zijn nog een Nederlander tegen gekomen en die had om 2 uur al 110 km er op zitten en wilde nog de pas over . Deze man had alleen een reesfiets en een rugzak. Maar hij heeft geen tijd om van de omgeving te genieten. Wij denken dat hij getoond niet gaat halen omdat er nu slecht weer is in de bergen . Wij waren net op tijd binnen. Gr arno

  • 02 Juni 2014 - 19:45

    Corina:

    Hoi pa bereid je maar goed voor op morgen . Succes

  • 03 Juni 2014 - 00:29

    Gerard:

    Maak de trip wat korter 50km en stap af en toe effe af ...
    je hebt alle tijd vandaag en genieten mag...
    neem ook een foto van de omgeving mee ...
    zo mooi voor morgen ..
    dan genieten we mee ...


    na omhoog komt ook dalen ...
    naar het dal daar benee...
    hier maak je dan later...
    je kilometers mee ... Smile ...

  • 04 Juni 2014 - 10:42

    Jolanda:

    Hoi Arno,

    Heb je gister het "echte werk" overleefd? Gelukkig genieten jullie ook van de omgeving. Dat is heel belangrijk. Je verstand op nul zetten en fietsen levert niet zo heel veel op!
    Ga lekker door met fietsen. Wij genieten weer van je verhalen.

    Succes!

    Groetjes, Henk & Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bludenz

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 7685

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: