We zijn in oosterijk aangekomen - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van arno van helvert - WaarBenJij.nu We zijn in oosterijk aangekomen - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van arno van helvert - WaarBenJij.nu

We zijn in oosterijk aangekomen

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

01 Juni 2014 | Oostenrijk, Bregenz

Vanochtend vertrokken van de slechte camping die ik kan. Ik weet niet of mijn verslag van gisteren is Door gekomen wand ik kan hem niet terug vinden. Natuurlijk weer een stempel halen bij de kerk en wij dachten dat de mis al afgelopen was We gingen de kerk in en daar waren ze de boel aan het opruimen . De vrouw nam ons mee naar het huis van meneer pastoor waar de huishoudster ons vertelde dat meneer pastoor 3 gemeenten heeft waar hij predikte maar hij was zo thuis. We hebben op het dorpsplein koffie gedrongen en toen de pastoor aan kwam werden wij vriendelijk ondervangen kregen een stempel en een doos aardbeien waarvan hij vond dat wij die verdient hadden. Daar na naar de bodemsee gereden en aan de bodensee ons brood opgegeten het was mooi weer en op het strand zitten picknicken is nog niet zo verkeerd . Zo zie je het leven van een pelgrim valt wel mee. PS ik vind het erg leuk om reacties te krijgen. Ook van onverwachte hoek. Ik laat dit als ik thuis kom een boek van drukken als blijvende herinnering. Gr. Arno

  • 01 Juni 2014 - 20:42

    Marga:

    Hi Arno,

    Ik lees je verhalen mee!
    Je mag zeker trots zijn op deze prestatie.
    Het gaat jullie lukken!

  • 01 Juni 2014 - 20:59

    Resi:

    Gezellig om jullie reisverslag te ontvangen en te lezen veel plezier

  • 02 Juni 2014 - 08:32

    Gerard:

    Leuk je belevenissen delend mee genietend ...

    Aan het strand zitten van de Bodemsee, picknicken is nog niet zo verkeerd.
    Zo zie je het leven van een pelgrim valt wel mee.

    Met een koppie van Charlie ...
    en mijn warme groet ...

    het ga je goed.
    Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bregenz

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 7693

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: