onze eerste regen dag - Reisverslag uit Massa Marittima, Italië van arno van helvert - WaarBenJij.nu onze eerste regen dag - Reisverslag uit Massa Marittima, Italië van arno van helvert - WaarBenJij.nu

onze eerste regen dag

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

15 Juni 2014 | Italië, Massa Marittima

Het is niet ver meer en ik vraag mij af of mieke mijn nog herkent ik goed bruin geworden en ik geloof niet dat ik ben afgevallen. We eten elke avond goed. Gisteren eerst een bord pasta en daarna een T boomstam. En het smaakt alle maal even lekker. Vanochtend vertrokken met regen. Arthur zat te mopperen over het weer en dat het niet erger kan waar op zij ga de goden niet verzoeken. Ik weet nog die regen naar santiago dus ik weet het kan altijd erger We zijn langs Assisi dit licht boven op een berg .Arthur had eerst nog interesse om de stad te bekijken maar hij had gisteren 3 km naar boven gefietst naar het hotel te 15% en zag er vandaag toch maar vanaf. Een stempel herhaald bij de kerk in een klein plaatsje waar We net zagen dat de mis was afgelopen. De de pastoor deed zijn best maar de stempel had al veel geleden. Misschien bij de volgende mis een colecte voor een nieuwe stempel. We zitten nu in een argitorismo en We kunnen vanavond eten volgens typisch Umbrisch keuken. UMBRISCH is de streek waar wij ons bevinden. Ik laat mij verrassen. Gr . Arno

  • 15 Juni 2014 - 21:32

    Resi:

    Jammer voor jullie dat het vandaag regende, maar nog een fijne fietstocht met de laatste kilometers .

  • 16 Juni 2014 - 09:49

    Ton Van Venrooij (Get Running):

    Hallo Arno,

    Heel veel succes met de laatste kilometers.
    We zien je wel weer bij Get Running op zaterdagmorgen.

    M.v.g.

    Ton van Venrooij

  • 16 Juni 2014 - 22:29

    Henk En Jolanda:

    Hoi Arno,

    De laatste kilometers! Top hoor, jij hebt weer goed je best gedaan.
    Wij zijn trots op jou!
    Ik begreep uit een ander verhaal dat jullie morgen in de buurt van Rome zijn.
    Eindelijk is dan jullie eindpunt bereikt.
    Ga samen met Mieke lekker nog genieten van het mooie Rome!

    Heel veel plezier samen!

    Groetjes Henk en Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Massa Marittima

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 7687

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: