de bergen beginnen - Reisverslag uit Pforzheim, Duitsland van arno van helvert - WaarBenJij.nu de bergen beginnen - Reisverslag uit Pforzheim, Duitsland van arno van helvert - WaarBenJij.nu

de bergen beginnen

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

29 Mei 2014 | Duitsland, Pforzheim

Vandaag optijd vertrokken en bij het eerste dorpje een stempel gehaald . Wij maken ons wijs dat de muziek kapel er speciaal voor ons zat te spelen want er zat nog niemand. We werden vriendelijke ontvangen en We kregen een stempel op kantoor de muziek kapel was aan het oefenen voor de mis ivm Hemelvaart. Er werd gevraagd of wij de dienst nog wilde bij wonen. Maar wij zeiden dat de weg naar Rome nog ver is en We fietsten aan. Op Hemelvaart is hier in Duitsland ook vaderdag en worden diverse bierflessen gegeven waar wij ook aan deel Namen helaas zonder bier wand wij moesten nog verder in pforzheim is heel bergachtige en moeilijk te begaan We zijn bij dat wij in het hotel aangekomen zijn. Ook deze heeft een feest dag dus daar kunnen We niet eten. We staan nu op de bus te wachten om de stad in te gaan om wat te eten en ook hier zijn bierflessen

  • 29 Mei 2014 - 19:39

    Yvonne:

    Ha Arno, dat wordt kuitensmeren met de bergen in zicht!
    Succes!
    Groeten, Yvonne.

  • 29 Mei 2014 - 23:53

    Miek:

    Gezellig dat je ook op Hemelvaart weer een stuk verder gekomen bent! Morgen weer een dag die je dichter bij Rome gaat brengen! Ik geniet mee! Jij en je maatje een veilige fietstocht! Groetjes ook van Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Pforzheim

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 7692

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: