de bedevaart is echt begonnen - Reisverslag uit Andernach, Duitsland van arno van helvert - WaarBenJij.nu de bedevaart is echt begonnen - Reisverslag uit Andernach, Duitsland van arno van helvert - WaarBenJij.nu

de bedevaart is echt begonnen

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

25 Mei 2014 | Duitsland, Andernach

Gisteren geen wifi en er was een hoop de beurt. We reden langs de rur en het was schittert maar arthurs knie begon al bij 20 km op de zetten wij zouden overnachten in duren maar hoe dichter wij bij duren kwamen Hoe meer pijn hij begon te hebben. We hebben duren wel ge haalt maar in goed overleg hebben wel besloten dat Arthur rust dag nam en ik verder ga fietsen hij zou kijken hoe hij hersteld en mij na komen met de trein. We hebben vanochtend samen gegeten en ik ben gegaan. Ik heb vandaag 110 knop gereden en dat ging goed .Ik ben nu ik Andernach AAN Het reindal. Ik heb Arthur gebeld en hij heeft mij medegedeeld attracties hij morgen in koblenz bij het station op mij zal wachten . Ik ben hier wel blij mee want het is toch leuker om met zo'n tocht met zijn tweeën te doen. Maar hij geeft wel aan niet meer dan 80 km per dag. We hebben tijd genoeg dus doen veel dat maar. Ik hoop dat zijn knie het houd. Gr arno

  • 26 Mei 2014 - 20:23

    Miek:

    Wat rot voor je fietsmaatje! Maar als hij het zo kan doen dat hij telkens een rustdag met de trein doet, heb je om de andere dag toch een fietsmaatje, die waarschijnlijk fit is.
    Maak er samen een mooie tocht van!
    Groetjes Arno en veel fietsplezier,
    Miek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Andernach

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 7690

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: