Het blijft pelgrimeren - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van arno van helvert - WaarBenJij.nu Het blijft pelgrimeren - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van arno van helvert - WaarBenJij.nu

Het blijft pelgrimeren

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

04 Juni 2014 | Oostenrijk, Nauders

Gdan krijgeisteren toen wij vertrokken werden wij gewaarschuwd als het weer om sloeg niet de berg op te gaan . Vorige week had het nog gesneeuwd. De beklimming naar de top was 37 km maar 7 voor de top was nog een trein station waar je met de trein Door de tunnel verder kan. Wij waren het station al 2 km voorbij toen het weer opsloeg We besloten om maar terug te gaan en geen risico te nemen . Helaas ging de trein die fietsen mee nam ons 17.30 . En waren wij laat op ons slaap adres. We hebben mensen gesproken die er wel over zijn gegaan maar die zijden dat het boven hagelde en glad was dus ik denk dat wij een goede keuze hebben gemaakt .Vandaag richting ressenpas en vandaag gaat het goed We zijn bijna boven nog 7 km en We zijn in Italië. Dat gaat wel lukken. Dan krijgen We nog wel wat bergen maar niet meer zo hoog. Ik ben blij dat hier wifi is want telfort werkt niet mee Door een technische storing kan ik geen bundel bij kopen er wordt mij geadviseerd om een 0900 nummer te bellen of te kijken naar www . Mijn telfort. Na. Maar als ik geen Internet heb kan ik daar niet naar kijken en 0900 kan men in het buitenland niet bellen. Ik hoop dat ik het kan oplossen. Gr arno

  • 04 Juni 2014 - 19:21

    Els:

    Ja Arno, het is soms afzien! Maar straks, als je de bestemming bereikt hebt, is de voldoening er des te meer. Heel veel sterkte en zeker ook fietsplezier nog !!
    Groetjes, Els uit Goirle

  • 04 Juni 2014 - 21:27

    Lidia:

    Hoi Arno, ik geniet van je verhalen en leef zo helemaal mee. Dank je wel hiervoor. Veel sterkte en probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Tot in Moergestel weer om lekker te dansen. Groetjes, Lidia

  • 05 Juni 2014 - 15:51

    Rob:

    Hoi Arno, Wat leuk om jouw geweldige prestatie en belevenissen te volgen via het internet! Ik hoop dat je ondanks de moeilijke momenten toch ook kan genieten van de mooie momenten, omgeving en niet te vergeten de prestaties! Nog even volhouden!! Heel veel plezier en succes nog.
    Groetjes Rob & Saar

  • 06 Juni 2014 - 18:06

    Ineke:

    Hoi Arno,

    Door omstandigheden haak ik wat laat aan. Jullie zijn intussen al een heel eind. Het is leuk om te lezen dat het goed gaat en tja af en toe even wat minder zal er wel bij horen op zo'n pelgrimstocht. Ik begrijp dat jullie het niet al te gek maken. Dat is verstandig, alleen maar kilometers vreten en niet genieten van de reis en mooie omgeving is echt zonde. Nog veel (fiets)plezier en tot de volgende keer.
    groetjes,
    Ineke

  • 06 Juni 2014 - 21:23

    Yvonne:

    Ha arno, goed dat jullie omgedraaid zijn. Moet niet gevaarlijk gaan worden!
    Het moet leuk blijven ook al is het af en toe afzien!
    Groeten, Yvonne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Nauders

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 7684

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: