moeder wat is het heet - Reisverslag uit Portomaggiore, Italië van arno van helvert - WaarBenJij.nu moeder wat is het heet - Reisverslag uit Portomaggiore, Italië van arno van helvert - WaarBenJij.nu

moeder wat is het heet

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

10 Juni 2014 | Italië, Portomaggiore

Zo eindelijk Internet. Nu werkt het wel . Het is nu 35 graden in de schaduw en We gaan gewoon iets eerder beginnen. Morgen 36 en over morgen 37 gr. We zijn toch al aardig opgeschoten en We zijn nu in de po vlakte. Arthur kan hier slecht tegen. Maar het is hier vlak zoals in Nederland. Dat konden We een paar dagen geleden niet zeggen. Toen wij naar verona reden Door het dal was er een omleiding . Die stond netjes aangegeven maar dat was direct de bergen in. Na nog wat km's kwamen We nog wat hollanders tegen die de berg niet omhoog kwamen 13% boven wat bij gepraat en weer verder. Na verloop van tijd stond alleen het gardameer aangegeven en daar moesten wij niet naar toe. Ik de weg gevraagd. En een Italiaanse heeft ons de goede weg gewezen . Na verloop van tijd zag ik links af de fiets route naar verona en riep naar Arthur links af. Hij draai ook gelijk naar links zonder te kijken of er iets aan kwam. Dankzij het snelle reactie van een Italiaan was het geen ongeval zowel Arthur als hij keken elkaar verbleekt aan en Arthur zij sorry. De Italiaan zij niets ondanks zijn temperament. Arthur zij dat peterus hem beschermde . Waar op ik zij dat ik liever had dat hij zelf uitkeek voor geval dat peterus een snipperdag had. Het verblijf dat wij nu hebben slaat alles. We hebben nu al vele goed kopen adressen gehad maar zo welkom als hier ben ik nog niet ontvangen. We slapen bij de boer voor 75€ met ontbijt. Er stond klaar voor ontvangst div vruchten sappen met ijsblokjes en kersen Lichbedden Buiten En Een Vriendelijke Oude Dame Voor Ontvangst Als Iemand Een Slaapplaats Nodig Heeft In Italië Moet Hij Maar Eens Contact Met Mij Zoeken. Hij zal er geen spijt van krijgen. Allen Italianen ontbijt en niet. Ik heb al taart op als ontbijt. Maar allemaal goed bedoeld. Ik ga maar eens douchen. En mijn was weer eens doen en hoop dat ik sneller weer wat kan schijven op mijn blok. Gr. Arno

  • 10 Juni 2014 - 15:57

    Els:

    Een reis vol verrassingen, leuke en natuurlijk ook wel wat minder leuke. Wat een ervaring is dit weer !! Hou vol, en vergeet niet je aan de hitte aan te passen.
    Groetjes, Els

  • 10 Juni 2014 - 16:12

    Resi:

    Goede engelbewaarder was er voor jullie veel fietsplezier leuk om wat te horen van jullie

  • 11 Juni 2014 - 08:43

    Marian Kampherbeek:

    Hoi Arno,

    Wat leuk om je reisverslag weer te lezen.
    Super knappe prestatie zetten jullie neer.

  • 11 Juni 2014 - 12:05

    Albert:

    Arno,

    ik zie dat het al aardig opschiet.

    Veel sterkte met de hitte.
    Doe het anders iest rustiger aan.

    Albert

  • 11 Juni 2014 - 16:57

    Ineke:

    Ha die Arno

    Gelukkig maar dat het incident met je fietsmaatje goed is afgelopen. Was natuurlijk wel even schrikken.
    Als ik het goed begrijp komt de eindbestemming al zo'n beetje in zicht. Doe het maar lekker rustig aan als het zo heet is. Beter genieten en een dag later in Rome dan jezelf leegfietsen. Geniet van al het goede in Bella Italia

    groetjes,
    Ineke

  • 12 Juni 2014 - 01:02

    Miek:

    Jonghu! Wat schieten jullie op! Toch even goed in Verona rond kijken! Altijd weer mooi! En inderdaad goed zelf uitkijken, die Heiligen nemen vaak snipperdagen in Italië .
    Fiets met plezier, Rome is in zicht!
    Groeten ook van Ben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Portomaggiore

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 7677

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: