de mooie en de saaie dag - Reisverslag uit Lavis, Italië van arno van helvert - WaarBenJij.nu de mooie en de saaie dag - Reisverslag uit Lavis, Italië van arno van helvert - WaarBenJij.nu

de mooie en de saaie dag

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

06 Juni 2014 | Italië, Lavis

Gisteren over de Rechter pas Italië in een prachtig natuurgebied in en een beloning voor al het zware werk. Heerlijk afzakken naar beneden. Met prachtige watervallen over mooie fiets paden. We zijn een groep hollanders tegen gekomen die met de anwb op vakantie waren. Inde stijl van bij omroep max zij hadden zich 60 km van de camping af laten zetten en fietsen de zelfde weg als wij terug naar hun camping. Wij zijn even voor meran gestopt voor te overnachten in een hotel waar wij niet konden eten. Maar geen nood in het dorp was genoeg. Vanochtend verder richting Trento over het fietspad het is wel mooi maar rechts de A 13 dan de rivier adige en dan het fietspad dat 85 km lang met s' middags zware wind. Gelukkig zijn wij hollanders tegen gekomen die ook naar Rome gingen die waren alle bij alleen vertrokken een uit pijnacker de andere uit Venlo die uit pijnacker fietst 140 km per dag en die uit Venlo wilde wel wat minder en ook optijd een kop koffie drinken maar de ander had geen tijd dus die uit Venlo bleef hem maar volgen anders was hij alleen . Hij wilde wel met ons verder maar 80 km was te weinig op een dag en dan werdt hij toch een derde wiel aan de wagen. We zitten nu in Lavis een leuk dorpje in een klein hotel met balkon met uitzicht op het plein. Zo maar even kijken hoe het eten is. Gr Arno

  • 06 Juni 2014 - 21:19

    Yvonne:

    Ha Arno, dat is inderdaad afzien 85 kilometer met de wind op de kop. Hoop dat je lekker gegeten hebt en dan vroeg onder de wol!
    Succes!!

  • 08 Juni 2014 - 15:13

    Karin Van Den Wildenberg:

    Hallo Arno,

    Vandaag jouw reisverslag voorgelezen aan mijn moeder en zus. Wat ben je toch een kanjer, niet voor 10 gaten te vangen. Het is allemaal voorspoedig verlopen op enkele dingen na.
    Ga zo door en vooral geniet ook van de mooie natuur en nieuwe contacten.

    Groetjes,

    Karin, een moeder en zus.

  • 12 Juni 2014 - 01:07

    Miek:

    Ha Arno!
    Heerlijk jullie eigen tempo fietsen! Jullie komen er wel. Op deze manier is het niet alleen afzien maar ook genieten. Dat is de bedoeling! Bedankt voor de leuke verslagen! Het is genieten. Ik zoek altijd op waar jullie zijn. Prachtig! Wij genieten hier ook!
    Groetjes ook van Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Lavis

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7681

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: