st peterus zet onze vriendschap onder druk - Reisverslag uit Pforzheim, Duitsland van arno van helvert - WaarBenJij.nu st peterus zet onze vriendschap onder druk - Reisverslag uit Pforzheim, Duitsland van arno van helvert - WaarBenJij.nu

st peterus zet onze vriendschap onder druk

Door: arno

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

30 Mei 2014 | Duitsland, Pforzheim

Vandaag liep het niet zo goed. De omschrijving in ons boek was onduidelijkheid. En We zijn diverse. Keren verkeerd gereden en dat voelde wat spanning in onze relatie . Zeker nadat het blijk dat wij meer km moeten rijden als wat afgesproken was . Ik had een verkeerde bereiken gemaakt op waar wij zouden overnachten en toen wij er achter kwamen bleek dat dit meer km waren dan was afgesproken . Toen wij dit wilden herstellen was dit niet mogelijk wand in trübingen was alles bezet ivm een congres. Toen ik ook nog vertelde dat wij de schwäbische op gingen zij arthurs dan moet dat maar anders hebben wij geen slaapplaats. De schwäbische alp is het hoogste punt van onze duidse reis . Emaal Boven is het vlak en is er oog geen afdaling. Wij waren daar pas om 20 uur. Maar na lekker gegeten te hebben en gedoest en een goede nachtrust. Gaan wij morgen weer verder. Morgen optijd weer op hier is een leerraar die weet hoe mijn navigatie werkt. En hij rijdt ook naar Rome maar meer als 100 km per dag. Wie weet krijgt hij mijn garmin wel aan de gang

  • 30 Mei 2014 - 23:36

    Nick:

    Hoi Arno

    Ik weet niet wat je wilt weten van je Garmin (ik werk er vaak mee maar heb wel een ouder apparaat (cs60)
    maar misschien kan ik je nog wat tips geven ?
    laat maar weten

    Nick

  • 31 Mei 2014 - 09:55

    Gerard:

    Wat is nou die ene zin??

    Als wegen rondjes draaien.
    Zelfs een lange rechte weg over heel de aarde.
    Kom ik terug waar ik begon.

    Vanaf die weg naar zijdelings.
    Stuit ik op een rotonde.

    Alle wegen geprobeerd,
    Telkens weer de ronde hervonden.

    Blijkbaar is in dit levensspel,
    maar een punt van vertrek.

    Zodra ik die heb gevonden,
    Is aan richting geen gebrek.


    Zonder Kompas rest de vraag,
    Wat kan en wil ik doen.

    Zegt mijn stille gedachte,



    Wat zou Liefde doen.



    c GM040 Gerardus1960 19nov2011

  • 31 Mei 2014 - 10:46

    Miek :

    Wat jammer dat je navigatie het niet doet! Het is te hopen dat het allemaal in orde komt want er lijden/leiden vele wegen naar Rome!
    Moed houden! Alles komt goed!
    Groetjes van Ben en mij xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Pforzheim

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 7683

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: