alles komt goed - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van arno van helvert - WaarBenJij.nu alles komt goed - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van arno van helvert - WaarBenJij.nu

alles komt goed

Blijf op de hoogte en volg arno van helvert

27 Mei 2014 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Ik ben blij dat Arthur er weer bij . Ik heb hem gisteren op gehaald in koblenz bij het station . Gisteren een rustige dag gehad want ik heb 75 km gefietst en Arthur 50 en zijn knie heeft het goed gehouden. Ik weet dat hij ook zich heeft verdiept in wat wij tegen komen . Zoals bv het verhaal van loreley de plaats waar vele schepen zich vast vaarde aan de grond Door de stroming maar de schipper zij dat hij de meermin had horen zingen dat hij daar Door dat hij de weg kwijt was . Op dit punt staat nu een stambeeld van een meermin. Als je arthurs weblog wilt lezen kan je kijken op Arthur smolders Rome . Vandaag hebben wij 80 km gefietst en de knie heeft het goed doorstaan. We zijn 20 km onder worms en het is hier schitterende mooi. Mensen zijn vriendelijk en de verblijf is zeer goed. Veel leuke ontmoetingen . En vandaag heeft het wel gedtijgt dat het ging regenen maar ook vandaag is het de hele dag droog gebleven behalve gisteren avond toen viel het er met bakken uit. Maar toen hoefde wij niet meer te fietsen morgen Door worms en Ludwigshafen En Hoop Dat Ik Morgen Wifi Heb Zodat Ik De Foto's Er Bij Kan Plaatsen. Tip van meneer pastoor mijn 2 pelgrims paspoorten moeten als ik ooit dood gaat de kist in dat kan ik aan de hemelpoort iets overleggen. Gr. Arno

  • 27 Mei 2014 - 22:38

    Twan:

    Heel goed bezig arno.
    Ga vooral zo door.
    We lezen hier de gebeurtenissen wel.

    Groeten twan
    uit het zeer natte Nederland

  • 27 Mei 2014 - 22:42

    Corina:

    He pap . Ik vind het echt super knap dat je dit zo maar doet. Ik hoor wel dat je veel mooie dingen onderweg tegen komt .

    Wij zijn trots op je


  • 27 Mei 2014 - 22:58

    Patricia:

    Hey arno je bent goed bezig ga zo door grt ad en patricia

  • 27 Mei 2014 - 23:05

    Danielle:

    Hey ome arno
    Heel veel succes je kan het
    Ben trots op je het is een hele.prestatie
    Liefs danielle

  • 27 Mei 2014 - 23:34

    Tycho Dylaila:

    We zijn trots op je opa.
    Groetjes Tycho Dylaila
    (Henri /Ramona)

  • 28 Mei 2014 - 17:00

    Nick:

    Hoi Arno

    Die (onverwachtse) leuke ontmoetingen tijdens zo'n reis lijken mij toch wel geweldig. Ik beschouw ze altijd als iets extra's ! Ik ben blij voor je dat het met Arthur wat beter gaat immers samen ondernemen is meestal toch veel gezelliger dan alleen er op uit. Ben iedere keer benieuwd wat er weer op je reisblog verschijnt !

    Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

arno van helvert

Naar mijn reis naar santiago heb ik een mooi avontuur beleeft en iemand ontmoet waar ik nog steeds goed contact heb . het was zijn idee om naar rome te fietsen en ik heb mooije herrinneringen aan mijn fiets tocht naar santiago dat ik gelijk heb gezecht dat ik mee ga. artuur vertrekt een dag eerder als ik maar vrijdag 22-5 komt hij langs eindhoven gefietst en dan pik ik aan voor hopelijk weer een mooi avontuur. ik neem mijn tablet mee om beter mijn rijsverslag te kunnen doen en verheug mij al op de luike reactie's die ik toen ook heb gehad ik wens jullie veel lees plezier. gr. arno

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 7678

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 31 December 2014

arno naar rome

Landen bezocht: